Кошик
33 відгуків
+380 (68) 935-70-70
+380 (98) 703-06-96
ТОВ Добриня Сервіс

"КЕРХЕР УКРАЇНА" ОТРИМАЛА ДВІ НАГОРОДИ "ВИБІР РОКУ 2018"

"КЕРХЕР УКРАЇНА" ОТРИМАЛА ДВІ НАГОРОДИ "ВИБІР РОКУ 2018"
Українські Споживачі визначили кращі бренди 2018 року, серед яких вже традиційно виявилася компанія «Керхер». Ми отримав дві нагороди - "Збиральна техніка року" і "Садова техніка року".

 

8 грудня відбулася вісімнадцята церемонія нагородження переможців Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року 2018». Звання «№1» на думку споживачів з усієї України присуджено 42 торговим маркам у різноманітних категоріях - продукти харчування, медицина, техніка для будинку і офісу, сервіс, житлові комплекси, косметика тощо

 

Визначення переможців відбувалося протягом року і проводилося в кілька етапів, що включають Всеукраїнське Маркетингове дослідження споживчих переваг, опитування експертів, представників рекламних агенцій, а також високого журі, в яке увійшли телеведуча Ольга Фреймут, актор і екс-міністр культури України Євген Нищук, танцюристи Влад Яма, телеведуча Кароліна Ашіон, телеведучий і журналіст Костянтин Грубич, ведучий Андрій Джеджула, дієтолог Світлана Фус, директор модельного агентства L-Models Ірина Тимофєєв, шоумен Юрій го рбань в, футболіст Сергій Ребров. Таким чином, досягається максимально всебічне і об'єктивне оцінювання товару або послуги. Однак, найбільшу вагу в підсумковій оцінці (40%) має голос споживачів, які відповідають на питання: Яку марку або Компанію в категорії ви вважаєте найкращими?

 

У 2018 році в цей список потрапили 42 лідера ринків.

"Маркетинговий ринок в Україні розвиває дуже динамічно, вловлюючі всі світові споживчі тренди. Сьогодні як ніколи відчувається мінливість настроїв аудиторії, що змушує виробників переходити на середньострокове планування та шукати нові точки контакту зі своїм споживачем. Це і канали комунікації, і формати рекламних повідомлень, особливо, що стосується креативної складової. Тут завжди є ризик бути дуже креативними. Тому сьогодні выиграшная стратегія - це поєднання зрозуміло дієвих інструментів з вибірковим тестуванням своїх маркетингових гіпотез. Фестиваль-конкурс «Выбор года» существует уже 18 лет, в течение которых звание №1 зарекомендовало себя как базовый инструмент, который является актуальным в любых условиях на рынке. Эффективность разговора с потребителем о премии иллюстрируют результаты опроса, которое было проведено компанией Kantar TNS в 2018 году: 23% населения выберут именно товар с медалью «Выбор года», еще 43% обязательно обратят на него внимание", - комментирует национальный менеджер конкурса Анна Руденко.

 

Яскрава церемонія оголошення та нагородження переможців конкурсу вже стала доброю традицією. Цього року подія відбулася в концертному залі готелю InterContinental Kyiv. Вітали власників компаній і брендів, які заслужили безапеляційне довіру споживача, організатори конкурсу та відомі зірки, серед яких - InGrid, група KAZKA, Павло Табаков, Foresight Dance Theatre, Kola, Арсен Мірзоян.

На святковій церемонії від компанії "Керхер" були присутні Генеральний директор Іван Бечко, директор з розвитку каналу Прямі продажі Юлія Дубенська, директор з розвитку каналу Рітейл Світлана Омеляненко, директор з розвитку Сервісу Олексій Демченко, менеджер з маркетингу Наталія Бударіна.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner